Archive for May, 2012

Spotted & Dotted (+ a Cuddly Monkey Tote Review & Giveaway!)

cuddly-monkey-chica-bag-review

Tweet Gee whiz! This week is flying by, and I forgot to mention that it’s conference time for me…my long time readers know what that means, but if you’re new around these parts, let me fill you in.  Twice a year, my conference holds a huge conference that pretty much consumes my life for about […]

Neutral Know-How: Olive + Coral

how-to-wear-camouflage-print (8)

Tweet Guess what, my friends!! We made it to outfit #20!Yay!!! *hi-five* *happy dance* *body roll* As you may recall, I didn’t have anything “cantaloupe” in my wardrobe, so I asked you all to vote on what color I should wear in its place…you all picked coral! So here I am rocking my camo pants, […]

It’s So Miami…in Atlanta!

its-so-miami-party-whiskey-blue-w-buckhead-atlanta-6

Tweet So, remember last Friday when I told you guys I was too tired to take pictures because I went out Thursday night? Well, here are a few pics from that night…it was bananas.  Complimentary mojitos…need I say more? The Miami Convention and Visitors Bureau brought the Miami experience to Atlanta, and we had a […]

Then & Now: Modernizing a Vintage Dress

atlanta-ballet-bloggers-night-out002

Tweet It’s no secret that I love thrifting and vintage shopping, but I have to admit that I usually look for things that are ready-to-wear…meaning, a trip to the dry cleaners or a spin in the washer, and my new-t0-me finds are good to go.  I’ve always admired people who had the vision and skill […]

Neutral Know-How: Khaki + Pumpkin

zara-orange-taupe-basic-sandal 018

Tweet just. ate. dinner…can’t. breathe…must. sleep. now. Yep, that’s how I feel right now, so on that note, I will say one thing…I didn’t actually go anywhere today (unless the mailbox counts)…after working from home over a year, I no longer fear wasting a good outfit…I just get dressed because it feels good…but I love […]

Neutral Know-How: Olive + Celery

olive-green-GAP-boyfriend-shorts

Tweet As I type this, I’m watching Game of Thrones….and I can’t focus, so I’m gonna stop trying. LOL! I think we’re about halfway through the episode, and they haven’t given me any updates on Khaleesi’s dragons! *side eye* I don’t care about Rob Stark’s new girlfriend…they spent like 10 minutes on her story…bah! (sorry […]

Vote for Me!!! Style Bloggers of Color Awards Nominee!

sboc-awards

Tweet My friends, I am VERY honored to be nominated for “Best Personal Style Blog” at the 1st Style Bloggers of Color Awards.  Yay!!!  So here I am, humbly asking you to head on over and vote for me!  (and thanks to all of you who already did!) …and, while you’re there check out the […]

Bloggers Night Out at the Atlanta Ballet!

atlanta-ballet-atlanta-style-bloggers 042

Tweet Last Sunday, Atlanta Style Bloggers partnered up with the Atlanta Ballet for a Bloggers Night Out.  All my blogger buddies were there, and we had a great time!  Fab even came along, which is always great…lately, there have been a lot of date friendly blogger events. (translated: complimentary libations and snacks. LOL!).  Prior to […]

I Did It…I’m a Julep Maven! (a Monthly Nail Polish Subscription Club)

julep-maven-welcome-box003

Tweet Yes, I did it…I joined another monthly subscription service…although my biggest weakness Sole Society eliminated their monthly fee, so I’m not sure they really count anymore…I’ve still got Jewelmint, Stylemint,and Birch Box. Lol! Don’t worry, I’m really good at logging in the 1st and skipping a month if I can’t afford it. Anyway, my […]

Style Me Friday: Pops of Color Inspired by J. Crew

style-me-friday-inspired-by-jcrew

Tweet Happy Friday! In true Eboni fashion, I am rushing to get this post up Friday morning.  Last night, I threw a tantrum because Fab didn’t want to wash the dishes, so instead of cooking I took myself to Olive Garden (love that dang salad!). LOL!!! I know, I should be ashamed.  The joke was […]